Steun Hanna en Andrew en wees verbonden met Gods werk in Centraal-Azië
Doneren
Geloof werkt. Help jij ons om geloof in praktijk te brengen? Jouw bijdrage maakt verschil.
83 van 100 donateurs
Veelgestelde vragen over doneren
Hoe gaan we met je gegevens om?
Interserve gaat vanzelfsprekend zorgvuldig om met persoons- en adresgegevens. Wij zijn dit wettelijk verplicht en bovenal vinden wij het belangrijk om je privacy te waarborgen.
Sinds eind mei 2018 zijn de wettelijke vereisten over het omgaan met persoonsgegevens aangescherpt (AVG). Zo heb je naast recht van inzage ook recht op vergetelheid en het recht op data-overdracht.
Ons complete privacyverklaring kan je hier lezen. Heb je hier vragen over stuur dan een e-mail naar info@interserve.nl
Hoe kan ik mijn machtiging wijzigen?
Je kunt wijzigingen in je machtiging doorgeven door een email te sturen naar info@interserve.nl of door ons te bellen op 0343 74 54 00.
Kan ik aangeven hoeveel post ik wil ontvangen?
Je kunt je postvoorkeuren wijzigen op de contactpagina.
Hoe weet ik dat Interserve mijn geld goed besteedt?
Nieuws over wat Interserve met je donaties doet, namelijk het uitzenden van mensen naar Azië en de Arabische wereld, kun je in onze maandelijkse digitale nieuwsbrief en jaarverslag lezen.
Hoe doneer ik via IBAN?
Wil je een donatie via de bank doen aan Interserve? Gebruik dan ons IBAN rekeningnummer: NL94 INGB 0001 9423 05, t.n.v. St. Interserve
Heeft je donatie een specifieke bestemming, meld dit dan in de betalingsomschrijving.
Alvast hartelijk dank voor jouw donatie!
Ik heb een andere vraag. Hoe kan ik die stellen?
Staat het antwoord op je vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op door een email te sturen naar info@interserve.nl of door te bellen naar 0343 74 54 00.